Cuvinte pentru viata...

Fii mereu cu aripile deschise ale dorintei.Nu stii niciodata cand isi poate lua zborul.Am incercat sa ma afirm intr-un domeniu strain mie, dar cu mai multe sanse de reusita.Am ales o cale considerata de strafundul meu dreapta, dar m-am opintit in usorul caii.Am poposit pe o piatra, asteptandu-mi norocul.In locul lui insa a aparut sansa care mi-a facut cu mana, iar in dorinta mea nebuneasca de a o prinde, am strans-o la piept fara sa-i mai dau drumul.
Si astazi o tin aproape, caci nimeni nu mi-a schimbat viata asa cum a facut-o ea.
Iubeste-o pentru ca poate fi singura!

2 comentarii:

  1. Viata te inspira :D O noua zi, o noua sansa! Bafta cu blogul, scri frumos. Am observat ca esti noua prin blogosfera. Btw, eu sunt Radu, se pare ca esti din acelasi oras. Mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Radu. N-as spune ca sunt noua. Am blogul de ceva timp, doar ca l-am avut privat pana de curand.
    Eu sunt Ramona si ma bucur ca impartim acelasi oras.
    Succes si tie!

    RăspundețiȘtergere